忍者ブログ
Posted by - 2017.05.23,Tue
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

Posted by 成瀬ノンノウ - 2013.12.25,Wed


フランスのコレクター Julien Diaferia さんから
作品が届いたとのご連絡があり安心いたしました。
Julienさんは以前から私の作品に興味をもってくださり
何度もメッセージのやりとりをさせていただきました。
そして、今回の個展のタイミングで
小品2点をコレクションに加えていただきました。
絵の中の女の子たちは、自分たちが異国に行くとは思っていなかったでしょう。
(そして、山本さんの画集と一緒に並べられると非常に恥ずかしい部分があります)

海外輸送の際にはアートコンプレックスセンターの
スタッフの方に大変お世話になりました。
ありがとうございました。


My work arrived at French collector Julien Diaferia!
I was relieved to hear that my work reached France safely.
He was interested in my work, since a long time ago.
And he added two piece of works to collection in the timing of this solo exhibition.
Thank you very much!
Girls in the picture, would not have thought that she go to foreign country! :)
(And I am very ashamed when displayed with a collection of pictures of Takato Yamamoto.)

The staff of "The Artcomplex Center of Tokyo" helped me when overseas transportation.
Thank you!
PR
Template by mavericyard*
Powered by "Samurai Factory"
忍者ブログ [PR]