忍者ブログ
Posted by 成瀬ノンノウ - 2012.02.12,Sun


成瀬ノンノウ個展「ワレワレは!!」が終了しました。
事前の告知活動や、個展会場の場所のお陰で非常に盛況で来場者数は200人を超えました。
ありがとうございます。
私が在廊できない時のために、作品解説とアンケートを置いていたのですが
アンケートの方も予想以上の数を回答いただけました。
今後の活動の参考にいたします。
FacebookやTwitterなどでレポートしてくださる方もたくさんいらっしゃいました。
ただ、作品がほぼ売れなかったのが残念でした。
不景気とはいいますが、自分の力不足だろうと思っております。
頑張ります。しかしながら、個展は疲れるものですね・・・。



また、現在開催中のペーターズギャラリーコンペ2011年度受賞者展
オープニングパーティに参加いたしました。
非常に暖かい雰囲気でした。
集合写真も撮影しちゃいました。
他の受賞者の方々がとても面白い方で、ついつい二次会まで参加しておりました。
こちらは2/22まで開催しております。
よろしくお願いいたします。

次回皆様にお会いできるのは4月のGEISAIになります。

My exhibition was completed.
The number of visitors exceeded 200 persons.
Thank you very much.
I made work description and a questionnaire.
The questionnaire has answered the number beyond anticipation.
Many reports were written in Facebook and Twitter.
However, it was regrettable that the work seldom sold.
I think that I will be my lack of ability.
Next time I does my best.

I participated in the opening party of the "Perter's Gallery competition winner exhibition 2011".
It will be held until 22 February.
Very warm atmosphere.

"GEISAI" in April that we can meet next time.

PR
TrackBack URL
TrackBacks
Template by mavericyard*
Powered by "Samurai Factory"
忍者ブログ [PR]